Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно тресене при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
    Година по-късно пак започна да го прави тоя номер, но вече от една седмица го прави на абсолютно всяко палене и трябва да въртиш с газ около десет секунди, за да запали. В първия момент помислих, че са свещи, проверих ги - работят. Обаче преди два дни заби муцуната на 3500 оборота и реших, че пак трябва да се ходи на диагностика (миналата година не беше записала грешка). Отидох най-напред при един приятел на баща ми, закачи я и каза, че не вижда нищо нередно и ме прати при дизелджии в двора на Вита 6 (пловдивчани може и да го знаят). Лошото е че първия беше изтрил грешките, а аз успях да мерна само две от четирите записани - грешка на ЕГР и на имобилайзера. Закачи отново колата и пак си беше записала само грешка на ЕГР (затапен е), премери обратната нафта и каза, че няма избила дюза. Сега според монтьора остават два варианта - клапан за високо налягане или датчик на колянов вал. Чел съм в други теми, че при прецакан датчик на коляновия вал колата изгасва, но когато загрее, а при мен го няма това нещо - гасне, но когато смачкам сериозно газта. За дебитомера го попитах, но каза, че е в ред. Накрая ми даде домашно да запиша пак грешката и да отида във вторник и най-вероятно ще се сваля помпата да се тества на стенд, ако и там не е, следвало стенд на дюзите, а това са си 300лв само за да открият проблема.
    Давайте някакви идеи и препоръки, защото усещам, че сумата пак отива към четирите цифри.
    На всичкото отгоре и генератора не прави достатъчно напрежение.
    Ако колата има аномалия с налягането на нафтата въобще няма да запали Ако наистина дюзите са добре се ориентирай към друг проблем щото накрая ще ти сменят всичко! ако имаш проблем с помпата ще има трудно палене и аномалии в движение с гаснене и отсичане, и даже ще ти свети инжекциона

    П.С. Ако имаш желание прочети внимателно предишното ми мнение по темата
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      На всичкото отгоре и генератора не прави достатъчно напрежение
      Е това изречение ме заинтересува, щото в момента се боря с подобен проблем на Бравото от подписа ми.
      Това ниско напрежение го измерихте на акумулатора или го видяхте на диагностиката? Щото и при мен на диагностика е 13.0в., а реално на клемите е 14.2в...

      Иначе при мен проблема при палене се проявява по друг начин - единствено сутрин при студен мотор пали и гасне след 3-4сек. Ако изчакам да угасне лампата на подгряването въобще не пали. след 6-7 опита в повечето случаи се "закрепва" и заработва. Единствената грешка, която записва и то не всеки път е "главно реле".Обаче релето което изключва когато не запали е това на подкачващата помпа???... Естествено релетата съм ги сменял за да съм сигурен, че не е в тях проблема, както съм проверил и гнездата за тях.
      Мисля че е излишно да казвам, че нямам механични проблеми или такива с въздух в горивото и т.н. Налягането при палене е нормално, всички датчици работят коректно.
      Проблема според мен (засега) е в лоши/окислени контакти на един предпазител 30А. в малък корпус отпред при мотора. Незнам какво е разположението при 166 2.4, но може да го провериш като вариант.
      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:16.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        ако имаш проблем с помпата ще има трудно палене и аномалии в движение с гаснене и отсичане, и даже ще ти свети инжекциона
        Точно такива са симптомите при мен, а инжекциона свети, но само първите десетина секунди. Явно ще ми се наложи да прежаля 120лв за тест на помпата.

        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        Това ниско напрежение го измерихте на акумулатора или го видяхте на диагностиката? Щото и при мен на диагностика е 13.0в., а реално на клемите е 14.2в...
        13.2 на диагностиката показва, а като пусна фаровете и пада на 12.9
        На клемите показва 13.6-13.7, ама това го меря с мултицет за 10лв, а на него си пише, че са възможни отклонения в порядъка на 5%.
        166 2.4 JTD

        Comment


        • #19
          Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.

          Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):


          0191 Контрол налягане в гор. колектор
          Максимално налягане много високо

          1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
          Грешка при синхронизацията


          Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
          166 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
            Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.

            Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):


            0191 Контрол налягане в гор. колектор
            Максимално налягане много високо

            1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
            Грешка при синхронизацията


            Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
            Май трябва да смениш майстора
            "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
              Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.

              Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):


              0191 Контрол налягане в гор. колектор
              Максимално налягане много високо

              1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
              Грешка при синхронизацията


              Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
              Датчиците на валовете се проверяват лесно с двуканален осцилоскоп А налягането в реила се гледа в движение с диагностиката и се установява дали е така или не. След това се слага здрав регулатор и се пробва - ако колата е наред не се пипа помпата ако не е наред помпата рециклаж и пак на цялата газ Също така надявам се да е проверено и ниското налягане и проходимоста на обратната нафта, за да няма изненади
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
                Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.

                Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):


                0191 Контрол налягане в гор. колектор
                Максимално налягане много високо

                1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
                Грешка при синхронизацията


                Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?

                Грешката за синхронизацията я записва от много въртене без колата да запали,иначе другото Бобо го каза
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Грешката за синхронизацията я записва от много въртене без колата да запали,иначе другото Бобо го каза
                  Няма как да запише грешка за синхронизация от много въртене
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Смених динамото и вече върви нормално, аз лично го намирам доста странно. Мачкам я много здраво, но не губи мощност и не гасне, грешка също не е записана.
                    Обаче продължава да пали трудно, а за такъв двуканален осцилоскоп в тоя сервиз явно не са чували, защото като попитах няма ли начин да се провери изправността на датчиците ми отговориха, че не, и просто трябвало да си купя нови.
                    Вие добре ми препоръчвате да сменя сервиза, но аз няколко пъти съм казвал, че в Пловдив просто няма читав сервиз, а откакто имам 166, без да преувеличавам, ходил съм в десетки.
                    166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #25
                      да изступам темата имам сущия проблем 166 JTD 136 стартера върти доста пъргаво но пали след околу 3-4 оборота или секунди два или три пъти запалва на по-малко цилиндри при единствена записана грешка че турбото ми пренадува и при рязко ускорение понякога светва чека за момент занемява но не забива моя брат има същата и му пали на четвърт ако има някакво разжитие или решение за тези 6 години ще ми е от полза защото доста неща смених и направи но проблема си е на лице
                      филтри дебитомер сензор налягане сменени но турбо още несъм чистил не и за това ще намеря време но то няма утношение в случая ако някои е намерил решениа моля да сподели благодарности предварително

                      Comment


                      • #26
                        Ако турбото не ти е наред и хвърля масло в пътищата омаслява гасящата клапа и около нея се събира шлака, а се стича и масло. При мен го имаше този проблем. Сега е почистено и турбото е ново.
                        Но все пак не пали от четвърт, а от оборот и четвърт. Нали трябва да се вдигне налягане на нафтата

                        Comment


                        • #27
                          благодаря ти колега така или иначе ще чистя турбо да ме светнеш за тоя гасящ клапан да го видя какво ще излезе а и се сумняжам в клапана на високото налягане дали не ми пропуска относно мудното палене но незнам дали има nякакви клапанчета или гумички които се сменят и дали се предлагат под формата на ремонтен комплект защтото не намерих нищто такова че всеки ремонт крие риск за скъсване или шчупване на някой детаил и тугава ,,греда''ще стане интересно

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
                            ... да ме светнеш за тоя гасящ клапан да го видя какво ще излезе...
                            Е сега стана интересно.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #29
                              Оставям ви във вещите ръце на МАЙСТОР ВО
                              Успех с него

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Оставям ви във вещите ръце на МАЙСТОР ВО
                                Успех с него
                                Много ясно, че няма какво да кажеш, защото такъв технически инвалид-карък няма друго какво да направи, освен да говори тотални глупости и да праща хората да проверяват несъществуващи неща.
                                За 100-ни път ти го казвам, технически инвалиде-карък. Като не разбираш нещата просто си трай, а не заблуждавай потребителите в този форум.
                                Ако колегата има интерес да си оправи колата, то нека пише на ЛС, за да му кажа къде му се крият проблемите. Но няма да ги споделя тук, за да си останеш технически инвалид-карък до края на живота си. То не, че ако ги споделя ти ще разбереш нещо, ама ще тръгнат излишни дискусии, лишени от тотална техническа логика. Просто нямам време и желание да се занимавам и да отварям очите на такива технически инвалиди-каръци като теб. Покрай теб страдат и други хора. Ама докато пишеш така ще бъде. Хем няма да може да си решават проблема по най-бързия начин, хем ще им струва допълнително време и пари, ако ти слушат съветите на принцип онче-бонче.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X